Livet är skrämmande. Det är skrämmande på grund av det orättvisa vi möter, det oväntade vi möter och det hemska vi möter. Mitt i allt detta, så inser vi också hur lyckligt lottade vi kan vara. Lyckliga över de människor vi har mött, över jobbet vi har, över familjen som står vid vår sida, över solen som skiner utanför fönstret. För någonstans mitt i det mörka måste vi försöka se det ljusa.

Just idag är en sådan dag jag inser detta och med denna lilla text vill jag bara att alla mina fantastiska vänner och underbara familj ska veta att jag alltid kommer att hålla er närmast mitt hjärta och alltid hjälpa er igenom livets svåra stunder. Det är ni som har format mig.

"Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg."


Kommentarer
Postat av: Amelie

Kommer alltid finnas här för dig min stjärna, alltid.

2013-04-12 @ 22:10:31
Postat av: Julia

2013-04-14 @ 10:09:13
Postat av: Thea

BÄSTASTE DUUUUU!!!!!!!

2013-04-22 @ 22:21:07
Postat av: elina

Kärlek!

2013-04-23 @ 19:42:15
URL: http://elinaolssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0