my precious.



Måndagstankar.Detta är, människor som jag har varit van vid att träffa varje dag i snart tre år. Nu har det gått tre månader sedan vi tog studenten och det går inte en dag utan att jag längtar tillbaka. Jag har gått från en vardag där jag fick chansen att träffa mina bästa vänner varje dag, till en vardag där vi måste försöka få ihop en dag där alla kan, vilket dessutom är omöjligt eftersom att en av oss har flyttat till USA. Jag önskar med hela mitt hjärta att jag fick chansen att göra om dessa tre åren tillsammans med er, EmmaLovisa, Esmeralda, Matilda, Fia och Olivia. 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Åhh, jag fick precis gåshud längs hela ryggraden! Mina fina, älskade tjejer. Trots att alla har olika äventyr att focusera på så finns det en sak vi alltid kommer ha gemensamt, och det är saknaden och kärleken. Alltid VI!

2013-09-19 @ 11:29:27
URL: http://esmeraldahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0